HTML

ReFormák

ReFormák. Lazán és komolyan, ahogy szoktuk. Életről, hitről, magunkról és mindenről, ami eszünkbe jut.

Friss topikok

  • Nedi13: Idetévedtem. Pont az idő miatt nem találom a helyemet, mert sokat vállaltam az elmúlt időszakban. ... (2012.10.31. 01:16) Idő=pénz=hatalom=?
  • Zsolt520 (Kovács Zsotza Zsolt): @szabokrisztian: Egyetértek. Az önszeretet is a sokszor félreértések áldozata a keresztény ... (2012.09.06. 21:07) Életöröm/életüröm?
  • ReForma: kép:utazzitthon.hu (2011.12.02. 16:50) Advent
  • ReForma: Tudod pont azon gondolkoztam, hogy van-e rangsor(érdemes-e ilyenben gondolkodni) a kettő tekinteté... (2011.12.02. 15:13) Magyar.Református.
  • ReForma: Nekem tőlük az egyik kedvencem, persze ott van még a The four horsemen is... (2011.11.09. 18:02) Keresés bekapcsolva...seek & ... ??

Szabályok rúlz!

2012.01.25. 18:07 :: ReForma

"Tudod Papa, ez egy új szabály..." - mondta a fiam nagyapjának társasjáték közben(ekkor kapta rajta Papa őt azon, hogy khmmm...igyekezett személyre szabni a társas szabályát....)

Emlékeztek a Zombieland című film zseniális szabályaira? Bizony, fontosak a szabályok, főleg a játékban, hm? Eszembe jut egy idézet: "Most pedig..játssz becsületesen, tudom, milyen lapokat osztottam neked!"

Na figyelj csak...akkor ez úgy lesz, hogy amikor azt mondom most, akkor tényleg most, ok? Ja meg az is, hogy tényleg megcsináljuk!

De hát én azt hittem, hogy az azt jelenti...de komolyaaan...most miééért? Hé, ez csalás, nem erről volt szó! Ezt most miért kellett?! 

Most komolyan! Jézus, miért mindig csak a te szabályaid érnek?


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reformak.blog.hu/api/trackback/id/tr123775752

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása