HTML

ReFormák

ReFormák. Lazán és komolyan, ahogy szoktuk. Életről, hitről, magunkról és mindenről, ami eszünkbe jut.

Friss topikok

  • Nedi13: Idetévedtem. Pont az idő miatt nem találom a helyemet, mert sokat vállaltam az elmúlt időszakban. ... (2012.10.31. 01:16) Idő=pénz=hatalom=?
  • Zsolt520 (Kovács Zsotza Zsolt): @szabokrisztian: Egyetértek. Az önszeretet is a sokszor félreértések áldozata a keresztény ... (2012.09.06. 21:07) Életöröm/életüröm?
  • ReForma: kép:utazzitthon.hu (2011.12.02. 16:50) Advent
  • ReForma: Tudod pont azon gondolkoztam, hogy van-e rangsor(érdemes-e ilyenben gondolkodni) a kettő tekinteté... (2011.12.02. 15:13) Magyar.Református.
  • ReForma: Nekem tőlük az egyik kedvencem, persze ott van még a The four horsemen is... (2011.11.09. 18:02) Keresés bekapcsolva...seek & ... ??

Gyönyör

2012.02.13. 16:16 :: ReForma

-ködj az Úrban - ezt így, "kötelezővé" teszi a 37. zsoltár írója. Hümm.

Hát gyönyörködnék én, de abban még inkább, amit ad. Élvezem a társaságát? Szépnek és jónak látom, jólesik rágondolni?  Ezeket jelentheti ez a mondat-tétovázok. Miért jönnek sokan(köztük én is) kissé zavarba attól, ha Istenben "kell" gyönyörködni? illetve nem kell, csak lehet, jólvanna tudom. A zavar abból is eredhet, hogy sokan önző módon, de ritkán örülnek csak úgy Istennek. Nem annak, amit ad, sem annak, amit remélek tőle, hanem Neki. Nemcsak az jut eszembe, hogy milyen szent, fenséges, magasságos, kegyelmes, dicső(tovább is van, mondjam még?), hanem ettől "gyermekibb" fogalmak, tapasztalatok, érzések is. Amit szemérmes reformátusként nem igazán szoktunk kinyilvánítani...Pedig jó néhányszor átéltem már én is, hogy milyen nagy öröm bevallani Neki, mit érzek iránta. Mert méltó rá. Mert ha valaki, Ő aztán tényleg megérdemli :) 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reformak.blog.hu/api/trackback/id/tr534101801

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása