HTML

ReFormák

ReFormák. Lazán és komolyan, ahogy szoktuk. Életről, hitről, magunkról és mindenről, ami eszünkbe jut.

Friss topikok

  • Nedi13: Idetévedtem. Pont az idő miatt nem találom a helyemet, mert sokat vállaltam az elmúlt időszakban. ... (2012.10.31. 01:16) Idő=pénz=hatalom=?
  • Zsolt520 (Kovács Zsotza Zsolt): @szabokrisztian: Egyetértek. Az önszeretet is a sokszor félreértések áldozata a keresztény ... (2012.09.06. 21:07) Életöröm/életüröm?
  • ReForma: kép:utazzitthon.hu (2011.12.02. 16:50) Advent
  • ReForma: Tudod pont azon gondolkoztam, hogy van-e rangsor(érdemes-e ilyenben gondolkodni) a kettő tekinteté... (2011.12.02. 15:13) Magyar.Református.
  • ReForma: Nekem tőlük az egyik kedvencem, persze ott van még a The four horsemen is... (2011.11.09. 18:02) Keresés bekapcsolva...seek & ... ??

Keserédes boldogság

2012.08.28. 09:39 :: ReForma

sorrow_s.jpg 

Mostanában sok tragédiának lettem valamiféleképpen részese.  Összetört és magárahagyott, önmagával küzdő emberekkel találkoztam, akik sóvárogtak azután, ami másoknak (még) megvolt. Sebeikkel küszködnek, gyógyulást keresnek sokfelé, sokaktól remélnek megbocsátást, újrakezdést, bocsánatkérést. Saját szomorúságaimat, elrontott és szégyellt dolgaimat is napvilágra hozták ezek a találkozások. Ismeritek azt az érzést, amikor „…kicsit szomorkás a hangulatom máma…”

Hirtelen eszembe jutott, hogy még jóval ezek előtt hallottam egy dalt - ami másról szólt szerintem, de - valamiféle halovány szomorúságot csempészett belém (Anathema: Untouchable pt2.). Meglepett ez az érzés, kissé zavarba is hozott. Igen, most hogy visszaemlékszem rá, így volt.

Vagy talán eddig is bennem volt, de nem engedtem szóhoz jutni? Nem luxus ez? Nem nyafogás, ami méltatlan egy felnőtt emberhez? Vagy lehet ez is valamilyen gyász, búcsúzás? Mit kezdjünk önmagunkkal akkor, amikor váratlanul boldogtalannak érezzük magunkat, pedig boldogok lehetnénk? „Díszpompás koszorút, kéne az arcomra tennem, mert akkor vagyok szomorú, mikor a legboldogabbnak kéne lennem…” hallom a Magna Cum Laude Túl későn című dalában. Hívőként mit is kezdjünk ezzel? Lehet, hagyom, hogy kioldódjon belőlem az emlék, a szomorúság, a véglegesség…

Talán ez is egy rövidke epizód abban a történetben, ami az életem. Ki tudja…

kép: illuziok.blog.hu

Szólj hozzá!

Címkék: szomorúság Anathema Magna Cum Laude

A bejegyzés trackback címe:

https://reformak.blog.hu/api/trackback/id/tr404736740

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása