HTML

ReFormák

ReFormák. Lazán és komolyan, ahogy szoktuk. Életről, hitről, magunkról és mindenről, ami eszünkbe jut.

Friss topikok

  • Nedi13: Idetévedtem. Pont az idő miatt nem találom a helyemet, mert sokat vállaltam az elmúlt időszakban. ... (2012.10.31. 01:16) Idő=pénz=hatalom=?
  • Zsolt520 (Kovács Zsotza Zsolt): @szabokrisztian: Egyetértek. Az önszeretet is a sokszor félreértések áldozata a keresztény ... (2012.09.06. 21:07) Életöröm/életüröm?
  • ReForma: kép:utazzitthon.hu (2011.12.02. 16:50) Advent
  • ReForma: Tudod pont azon gondolkoztam, hogy van-e rangsor(érdemes-e ilyenben gondolkodni) a kettő tekinteté... (2011.12.02. 15:13) Magyar.Református.
  • ReForma: Nekem tőlük az egyik kedvencem, persze ott van még a The four horsemen is... (2011.11.09. 18:02) Keresés bekapcsolva...seek & ... ??

Fáradt vagyok

2012.03.11. 19:15 :: ReForma

fáradt vagyok_1331486213.jpg_500x389

Uram, néha olyan fáradt vagyok...üres gesztusok burkát feszegetném, mert szorítanak.

Uram, néha olyan fáradt vagyok...hiábavaló dolgokba fulladok bele.

Uram, néha olyan fáradt vagyok...van értelme annak, amit csinálok?

Uram, néha olyan fáradt vagyok...belefáradtam saját magamba.

Uram, néha olyan fáradt vagyok...kicsinyes csatáimat vívom "donkihóteként".

Uram, ugye kipihenhetem magam valamikor? Ugye nem csak ígérted, hogy felfrissítesz? 

Szólj hozzá!

Címkék: fáradtság

A bejegyzés trackback címe:

https://reformak.blog.hu/api/trackback/id/tr304310009

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása