HTML

ReFormák

ReFormák. Lazán és komolyan, ahogy szoktuk. Életről, hitről, magunkról és mindenről, ami eszünkbe jut.

Friss topikok

  • Nedi13: Idetévedtem. Pont az idő miatt nem találom a helyemet, mert sokat vállaltam az elmúlt időszakban. ... (2012.10.31. 01:16) Idő=pénz=hatalom=?
  • Zsolt520 (Kovács Zsotza Zsolt): @szabokrisztian: Egyetértek. Az önszeretet is a sokszor félreértések áldozata a keresztény ... (2012.09.06. 21:07) Életöröm/életüröm?
  • ReForma: kép:utazzitthon.hu (2011.12.02. 16:50) Advent
  • ReForma: Tudod pont azon gondolkoztam, hogy van-e rangsor(érdemes-e ilyenben gondolkodni) a kettő tekinteté... (2011.12.02. 15:13) Magyar.Református.
  • ReForma: Nekem tőlük az egyik kedvencem, persze ott van még a The four horsemen is... (2011.11.09. 18:02) Keresés bekapcsolva...seek & ... ??

Szadista, mazochista, keresztény?

2012.01.31. 17:00 :: ReForma

szenvedés.bmp

Szenvedni? Utálok, ugyanmár! Eszem ágában sincs. Miért kéne örülnöm annak, ha szenvednem kell? Éppen elég bajjal kell megküzdenem, nem elég az? Még akkor jön ez a keresztény szenvedés is? 
Hogy ez Krisztus követéséhez hozzátartozik, azt mondod? Nem erre szerződtem, hé! Kényelmi, kompakt cucc amire vasárnap délelőttönként előfizetek. Nekem pont hogy erőre, áldásra meg ilyesmikre van szükségen, na. Szenvedés? Kösz nem, kihagyom. Meg aztán meg sem érdemlem, hogy szenvedjek.... Le van írva a Bibliában, hogy részesülünk Krisztus szenvedéseiben? Hm. Miért is szenvedett Jézus? Isten elfogadta az ő szenvedését, akkor miért kellene nekem még pluszban?Ne máár. 
Ja, hogy ez hozzátartozik, nem pedig opció? Ja, hogy ezek szerint kicsit többről szól a kereszténység, mint gondoltam?
Bocsi.... 
 

Szólj hozzá!

Címkék: szenvedés hit

A bejegyzés trackback címe:

https://reformak.blog.hu/api/trackback/id/tr974036188

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása