HTML

ReFormák

ReFormák. Lazán és komolyan, ahogy szoktuk. Életről, hitről, magunkról és mindenről, ami eszünkbe jut.

Friss topikok

  • Nedi13: Idetévedtem. Pont az idő miatt nem találom a helyemet, mert sokat vállaltam az elmúlt időszakban. ... (2012.10.31. 01:16) Idő=pénz=hatalom=?
  • Zsolt520 (Kovács Zsotza Zsolt): @szabokrisztian: Egyetértek. Az önszeretet is a sokszor félreértések áldozata a keresztény ... (2012.09.06. 21:07) Életöröm/életüröm?
  • ReForma: kép:utazzitthon.hu (2011.12.02. 16:50) Advent
  • ReForma: Tudod pont azon gondolkoztam, hogy van-e rangsor(érdemes-e ilyenben gondolkodni) a kettő tekinteté... (2011.12.02. 15:13) Magyar.Református.
  • ReForma: Nekem tőlük az egyik kedvencem, persze ott van még a The four horsemen is... (2011.11.09. 18:02) Keresés bekapcsolva...seek & ... ??

Korlátolt-e vagy?

2011.09.30. 10:00 :: ReForma

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nekem aztán ne mondják sem az őseim), se a tanár se a pap (ő meg pláne ne) …. majd én eldöntöm, majd én megmondom, majd én. Én tudom, én jobban látom. Nekem aztán ne szabjanak feltételeket, korlátokat, szabályokat. Én ÉLNI akarok! Szabadon. Óriási erők, vágyak zuborognak bennem. Hajtanak ide-oda. Mit nekem szabályok(max. annyi hogy én rúlz), mit nekem rég bevált dolgok. Majd én új ösvényt  taposok, majd én újjá formálom a szabályokat. Vagy egész egyszerűen figyelmen kívül hagyom mindezt.Hehe. Én vagyok magam kis univerzuma, minden(ki) más csak kellék. De ezt csak halkan. Bár, tőlem aztán még meg is tudhatják..kit érdekel…

Miért nem sikerül? Miért akar mindenki kiszúrni velem? Ő is, a többiek is… ahogy múltkor néztek…összesúgtak…vigyorogtak… Le vannak sajnálva! Nem érdekel, jobb vagyok náluk! Én nem fogom elbénázni(remélem)! Rájöhetnének végre, hogy mit akarok, hogy miért mondtam azt. Kitalálhatnák már végre… Miért? Miért? Mert én azt akarom! Csak. Egyértelmű, nem? Ha meg nem, akkor meg hiába magyaráznám. Azért kell az, meg az is, meg úgy, hogy a szabadságomat megélhessem, világos már? Na, na igen?! Nagyszerű.

Semmi ósdi szabály. Semmi kötöttség. Korlátok? Ugyan már… Majd én megmondom, hogy és mint legyen. Ja, hogy szerinted túl fiatal, tapasztalatlan, gyenge, manipulálható, kiforratlan vagyok?! Én? Én?! ÉN?! Nem tudom, mit gondolsz, de inkább ilyen leszek, mint…

Na húzok, zenét hallgatni. Hadd szóljanak azok a riffek, hadd rezegjen az ablak is…gyerünk Dave, toljad neki haver, yeahh. Papaparam bambamm pappaparamm bamm…

„Somewhere there's a reason
Why things go like they do
Somewhere there's a reason
Why somethings just fall through
We don't always see them
For what they really are
But I know there's a reason,
Just can't see it from this far

Maybe I don't like it, but I have no choice
I know that somewhere, someone hears my voice

I thought I knew it all
I thought I had it made
How could it end this way?
I thought I knew

Somewhere there's a reason
Why things don't go my way
Somewhere there's a reason
That I cannot explain
Just like the change of season,
Just may not be my turn
But I know there's a reason,
The lesson's mine to learn”

Mi vaaaaan?! Már Te is kezded? Nem gondoltam volna, hogy a Megadeth is ezen témázik…

 

kép:4szoba.hu

idézet: Megadeth: I knew i thought it all

Szólj hozzá!

Címkék: megadeth korlátok szabadság

A bejegyzés trackback címe:

https://reformak.blog.hu/api/trackback/id/tr773266056

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása