HTML

ReFormák

ReFormák. Lazán és komolyan, ahogy szoktuk. Életről, hitről, magunkról és mindenről, ami eszünkbe jut.

Friss topikok

  • Nedi13: Idetévedtem. Pont az idő miatt nem találom a helyemet, mert sokat vállaltam az elmúlt időszakban. ... (2012.10.31. 01:16) Idő=pénz=hatalom=?
  • Zsolt520 (Kovács Zsotza Zsolt): @szabokrisztian: Egyetértek. Az önszeretet is a sokszor félreértések áldozata a keresztény ... (2012.09.06. 21:07) Életöröm/életüröm?
  • ReForma: kép:utazzitthon.hu (2011.12.02. 16:50) Advent
  • ReForma: Tudod pont azon gondolkoztam, hogy van-e rangsor(érdemes-e ilyenben gondolkodni) a kettő tekinteté... (2011.12.02. 15:13) Magyar.Református.
  • ReForma: Nekem tőlük az egyik kedvencem, persze ott van még a The four horsemen is... (2011.11.09. 18:02) Keresés bekapcsolva...seek & ... ??

Álomháborúk

2011.09.06. 11:24 :: ReForma

 

„We eat the night, we drink the time, Make our dreams come true”  ütöm a taktust, éneklem az énekessel együtt…régi szám, de jó nagyon. Jut eszembe, mit gondoltok: „Álmodnak-e az androidok elektronikus bárányokkal?” (Ez volt  Philip K. Dick könyvének a címe, amiből a Szárnyas fejvadász c. kultfilmet készítették Harrison Forddal).

De nem ez a lényeg most, hanem az álmaink. Álmodozhatunk-e? Az általános iskolás magyartanárom mindig azt mondta: „álmodozás az élet megrontója”. Brrr. Nagyon utáltam ezt a mondást akkor is. Persze, ha ÉLET helyett álmodozunk, okés. De amúgy…

Vannak dédelgetett álmaim. Olyanok, amik ha megvalósulnának…hjajj, mosolygok. Olyanok, amiktől félek, de valahogy nem tudom magamból kiszakítani. Vannak álmaim, amikről tudom, hogy haszontalan dolgok, csak arról szólnak, hogy az ÉLETem feladatait, kötelességeit húzzam-halasszam. Van olyan is, ami helyénvaló, ami előrébbvisz(vinne).  Vannak olyanok, amiket a legközelebb állókkal sem osztok meg, olyannyira az enyémek(nem is értenék szerintem). Néha álmaim miatt elkerülök egy titokzatos tájra „vatiflend”-re..ott barangolok, aztán visszatérek.

Mit kezdjek velük? Tagadjam meg ezeket? Szortírozzak? A szívem szól hozzám ezekbe a furcsa, idegennek tűnő, néha ijesztő álmokban? Miért álmodozom ezekről? Ez lenne a szívem mélyén? Ez lennék én?

„We eat the night, we drink the time, Make our dreams come true”  dübörög a Scorpions The Zoo című száma. Én pedig ütöm a taktust, éneklem az énekessel együtt…

 

kép:alomfejto-jovendomondo.network.hu

2 komment

Címkék: the álmok scorpions zoo álomháború

A bejegyzés trackback címe:

https://reformak.blog.hu/api/trackback/id/tr353206165

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

radvanyi73 2011.09.06. 14:35:41

Én hiszem, hogy az álmoknak is van néha komoly mondanivalója. Az én esetemben, Isten segített egy nagyon erős félelmemet elűzni, egy álmomon keresztül. Persze biztos próbálkozott másképpen, de arra nem lehettem vevő. Valahogy a tudomásomra kellett hoznia.

radvanyi73 2011.09.06. 14:48:12

Álmodozni, szerintem mindenki szokott. Ezek hozzánk tartoznak. Az életkörülményeink hozzák magukkal. Nem tudjuk megtagadni, mi emberek vágyódással vagyunk teli, mindig vágyódunk valami után, ami nem bűn, csak ne engedjük, hogy azok urajanak.
süti beállítások módosítása