HTML

ReFormák

ReFormák. Lazán és komolyan, ahogy szoktuk. Életről, hitről, magunkról és mindenről, ami eszünkbe jut.

Friss topikok

  • Nedi13: Idetévedtem. Pont az idő miatt nem találom a helyemet, mert sokat vállaltam az elmúlt időszakban. ... (2012.10.31. 01:16) Idő=pénz=hatalom=?
  • Zsolt520 (Kovács Zsotza Zsolt): @szabokrisztian: Egyetértek. Az önszeretet is a sokszor félreértések áldozata a keresztény ... (2012.09.06. 21:07) Életöröm/életüröm?
  • ReForma: kép:utazzitthon.hu (2011.12.02. 16:50) Advent
  • ReForma: Tudod pont azon gondolkoztam, hogy van-e rangsor(érdemes-e ilyenben gondolkodni) a kettő tekinteté... (2011.12.02. 15:13) Magyar.Református.
  • ReForma: Nekem tőlük az egyik kedvencem, persze ott van még a The four horsemen is... (2011.11.09. 18:02) Keresés bekapcsolva...seek & ... ??

Kérsz egy kis nasit?

2012.08.20. 13:24 :: ReForma

Panoráma P1010755.jpgHaribo. Pringle’s paprikás csipsz. Nógrádi ropi. Étcsokik. Mindegyiket szeretem. Te is biztosan szeretsz egy-két(sok?) nasit. Nem, nem kell bűntudattal a pocakra, felesleges kilókra gondolni. Inkább olvass tovább.

Ma ünnep van, ilyenkor persze hogy előkerülnek a finomságok, nasik. Naná, hiszen meg kell adni a módját. Egyszer nálunk volt a kenyéráldás/szentelés. Eszembe jutott az, hogy milyen jó is lenne, ha a népes hallgatóság komolyan venné, amit a táplálkozással kapcsolatban mondtam nekik(lelki kenyér, tudjátok). De rájöttem, hogy a nagy ünneplés közben pont ezt veszítjük el; a figyelmeztetést, hogy honnan is volt annak a drága Szent Istvánunknak ereje végigvinni azt, amit megtett? Honnan is?

Nem a lelki nasikból az tuti, hanem az igazi lelki kenyérből. Abból, ami igazi lelkierőt, nem csak kellemes jóllakottság érzetet adhat valameddig… kitartást és elkötelezettséget, bátorságot a döntésekhez, és felelős óvatosságot a döntés meghozása előtt.

Lelki nasi számomra az, amikor a magam módján vagyok vallásos dologgal teljesen meg vagyok elégedve. Vagy azt mantrázom magamnak, hogy „mekkorajóarcvagyok” vagy „énsemvagyokrosszabbmásnál”. Nassolsz akkor, ha csak felületes ismereteid vannak Istenről/Bibliáról/keresztyénekről, de úgy gondolod, hogy érted a lényeget. Nasi az, ha összecsapom az akármikor megtartott egyéni csendességemet, sitty-sutty, már „elisolvastammegisértettemmegisimádkoztam” és már becsukva hever a Bibliám. Mindezt pár perc alatt…

Engem is, hozzád hasonlóan sokszor kínoz az éhség, szomjúság a minőség, a hitelesség,az igaz szó és tartalom után. Nem akarok kevesebbel megelégedni, mint a prémium minőséggel. Ami elérhető számomra, hiszen nem kell fizetni érte, se teljesíteni, mert drága királyunk Ura és Istene így döntött. Tartalmas, finom, boldoggá tesz. Ez a „NorbiDivine Update”. Szt. Istvánunk is ezt a menüt választotta. Bárcsak így is követendő példa lenne sokunk számára…

Szólj hozzá!

Címkék: kenyér Szent István nassolnivaló édesség lelki

A bejegyzés trackback címe:

https://reformak.blog.hu/api/trackback/id/tr114721545

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása